Мета дослідження - теоретично обґрунтувати й розробити методику наскрізної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземної мови, а також експериментально перевірити її ефективність.
Гіпотеза дослідження - організація підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземної мови з використанням методики наскрізної підготовки має сприяти формуванню комунікативної компетенції майбутніх інженерів-педагогів, розвитку мислення, формуванню особистішої та професійної спрямованості застосування набутих знань у майбутній професійній діяльності, оволодіння навичками комунікативної діяльності , необхідними для вирішення професійних завдань, розвитку потреб до самонавчання.
Задачі дослідження:
1. Здійснити теоретичний аналіз:
- сучасного стану підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземної мови;
- відомих методик навчання іноземній мові студентів ВНЗ;
- теоретичних передумов забезпечення наскрізної підготовки з іноземної мови студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.
2. Розробити методику наскрізної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземної мови.