Студентів академії (з 18 років включно) та випускників 2017-19 років запрошують взяти участь у «WOW-Bank Challenge: клієнтський сервіс космічного рівня».
Цей конкурс для тих, хто цікавиться клієнтським сервісом й прагне запропонувати своє бачення обслуговування клієнтів банку.
Основні напрямки діяльності:
- менеджмент;
- економіка;
- гуманітарні дисципліни.
Учасники мають оцінити чинні стандарти обслуговування клієнтів банку, проаналізувати ефективність систем забезпечення якості надання послуг, проаналізувати досвід видатних компаній в обслуговуванні клієнтів, створити ефективну сервісну модель обслуговування, яка дозволить зробити досвід клієнтів найкращим та найінноваційнішим.
Кожна команда матиме можливість зустрітися з менторами – досвідченими спеціалістами від UKRSIBBANK – які проконсультують та дадуть фідбек на ідеї.
Автори найкращих рішень отримають подарунки, запрошення на роботу до банку та освітню подорож до Парижа.
Рішення кейсу приймаються до: 23 лютого.
Подробиці та реєстрація учасників на сайті Casers