Круглий стіл «Педагогічна практика – перший крок до професійної майстерності»
6 листопада 2012 року в залі засідань академії був проведений захід – Круглий стіл: «Педагогічна практика – перший крок до професійної майстерності».

Метою заходу було обговорення спільних питань інженерно-педагогічної освіти, систем професійно-технічної і базової вищої освіти щодо профорієнтаційної роботи, педагогічних практик та працевлаштування випускників. Організатором і натхненником цього заходу була кафедра педагогіки та методики професійного навчання.

В заході приймали активну участь: з боку академії – ректор академії д.пед.н., проф. Коваленко О.Е., перший проректор з навчальної роботи д.т.н., проф. Тарасюк А.П., проректор з науково-педагогічної роботи к.філософ.н., доц. Васильєва І.Г., декани факультетів та завідуючі випускаючих кафедр; з боку системи профтехосвіти – директори та заступники директорів 10 професійних ліцеїв, 2 центрів професійно-технічної освіти; 2 вищих професійних училищ; з боку базової вищої освіти – директори та заступники директорів 7 технікумів та 3 професійних коледжів м. Харкова.

Вибір перелічених навчальних закладів не випадковий. Запрошені навчальні заклади є базою педагогічних практик студентів інженерно-педагогічних спеціальностей IV і V курсів УІПА.

Основна ідея зустрічі була висловлена ректором академії: «Ваші випускники – наші потенційні абітурієнти. А наші випускники – Ваші педагогічні кадри! Давайте і надалі розширювати поле діяльності та плідно співпрацювати».

Захід проводився в атмосфері неформального і довірчого спілкування між представниками навчальних закладів, деканами та завідуючими кафедрами. Крім того, загальний інтерес викликав виступ доцента кафедри педагогіки та методики професійного навчання, к.пед.н. Шалімової І.М. щодо перспектив професійного росту та самовдосконалення адміністрації навчальних закладів та педагогічних працівників при навчанні у магістратурі за фахами: «Педагогіка вищої школи», «Управління навчальним закладом».

Слід підкреслити, що керівники навчальних закладів позитивно оцінювали професійну підготовку студентів академії за результатами практики.