Працює консультативна телефонна лінія МОН для вступників 2022

 

На період вступної кампанії (24 червня – 9 вересня) розпочала роботу консультативна телефонна лінія Міністерства освіти і науки «Вступна кампанія 2022 року».

Експерти МОН консультують із метою забезпечення належного контролю за проведенням вступної кампанії, організації особистого прийому громадян, консультування з питань вступу до закладів освіти та оперативного реагування на можливі факти порушення.

Абітурієнти можуть звертатись до консультантів Міністерства за номером 0 (800) 50-45-70 або писати на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Крім того, можна звертатися за телефоном урядової гарячої лінії – 15 45, для осіб із ТОТ – 0 800 50 44 25. 

З питань щодо документів про повну загальну освіту:

+38 (044) 481-47-62;

+38 (044) 481-47-66. 

Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів і подання електронних заяв здійснюють експерти ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс»:

+38 (044) 290-18-13;

+38 (067) 551-24-74;

+38 (093) 342-38-63;

+38 (095) 281-13-54;

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

У розв’язанні питань щодо вступних випробувань до закладів вищої освіти (ЗНО, ЄВІ/ЄФВВ, НМТ, МКТ/МТКН) допоможуть експерти Українського центру оцінювання якості освіти:

+38 (044) 486-09-62;

+38 095 903 95 10;

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

З питань виявлення порушень вимог чинного законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти допоможуть експерти Державної служби якості освіти:

+38 (044) 236-33-58;

+38 (044) 236-34-31;

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.