Спільнота УІПА пройшла цикл онлайн-вебінарів тему «Підходи до роботи з проблемною поведінкою учнів»

 

Упродовж 2-18 квітня 28 викладачів та співробітників Української інженерно-педагогічної академії прослухали цикл онлайн-вебінарів на тему «Підходи до роботи з проблемною поведінкою учнів». Онлайн-навчання відбувалось в рамках проєкту «Посилення можливостей українських академічних працівників в інноваційній педагогічно-психологічній освіті та дослідженнях», який Університет імені Масарика (Чеська Республіка) реалізує у співпраці з українськими партнерами. Проєкт фінансово підтриманий Міністерством закордонних справ Чеської Республіки у межах співпраці з розвитку.

Загалом було розглянуто 6 важливих тем, які дали ґрунтовне уявлення про причини проблемної поведінки, можливі прояви та методи роботи з нею.

- «Проблемна поведінка учнів – причини та наслідки»: актуальність теми проблемної поведінки; причини та джерела складної поведінки; корисні інструменти, які вчитель може використовувати в навчанні; підготовка майбутніх педагогів до складнощів у роботі.

Спікеркою виступила Ленка ГУЛОВА, кафедра соціальної педагогіки педагогічного факультету Університету імені Т.Ґ. Масарика.

- «Травма-інформований підхід»: ефективне спілкування; робота з потребами; робота з травмою, агресивною поведінкою,; робота зі стресом; корегуляція стресу.

Спікерка – Ленка ДЮЛІКОВА, кафедра педагогіки педагогічного факультету Університету імені Т.Ґ. Масарика.

- «Соціальне та емоційне навчання»: робота з емоціями; wellbing (благополуччя); розуміння емоцій й управління ними; навички міжособистісного спілкування, зокрема емпатія, співпраця та вирішення конфліктів; зниження рівня складної поведінки; напр., агресія, залякування, непокора та інша небажана поведінка; зниження емоційного дистресу, напр., тривога, стрес або соціальна ізоляція; самоусвідомлення; самоуправління; відповідальне прийняття рішень; вміння налагоджувати міжособистісні стосунки; соціальне усвідомлення.

Спікерка – Їржина КАРАСОВА, кафедра педагогіки педагогічного факультету Університету імені Т.Ґ. Масарика.

- «Консультативний круг (Council) та практики відновлення»: метод, завдяки якому зменшується кількість конфліктів у класі, покращується клімат у класі, зміцнюються стосунки та відповідальність учнів; підтримка дітей з групи ризику, формування позитивного росту, посилення безпеки та порядку в класі та зростання інтересу учня до навчання; значення для подальших академічних і професійних успіхів; навчання людини правильно реагувати на середовище, в якому вона перебуває.

Спікерка – Мартіна КУРОВСКІ, кафедра соціальної педагогіки педагогічного факультету Університету імені Т.Ґ. Масарика.

- «Гештальт-терапія, прикладна драма»: застосування методів драматичного виховання в шкільному середовищі, враження і досвід; робота із зовнішніми проявами та емоціями.

Спікер – Томаш АНДРАШИК, психотерапевт, кафедра соціальної педагогіки педагогічного факультету Університету імені Т.Ґ. Масарика.

- «PBIS – підтримка позитивної поведінки»: підтримка вразливих дітей, формування позитивного розвитку, підвищення безпеки та порядку в класі; значення для подальших академічних і професійних досягнень; навчання людини реагуванню на середовище, в якому вона перебуває. Трирівнева модель, спрямована на превенцію, від класу / школи до індивіда.

Спікерка – Анна КУБИЧКОВА, NGO SO-FA, педагогічний факультет, Університету імені Т.Ґ. Масарика.

Цикл вебінарів був дуже насиченим і інформативним, а отримані нові знання стануть у пригоді нашим викладачам у їх подальшій роботі.