Erasmus + проєкт «Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів»

MOOC-BASED MICRO-CREDENTIALS FOR TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT 

№ проєкту 101082858 

Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів

 

Коротка назва проєкту: CRED4TEACH

Пріоритет: Розвиток потенціалу вищої освіти

Тривалість проєкту: 01.06.2023 – 31.05.2026

Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)

Сайт проєкту 

Facebook-сторінка Erasmus+ проєкту CRED4TEACH

Instagram-сторінка Erasmus+ проєкту CRED4TEACH

 

Цільова група: вчителі загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та закладів вищої освіти, які будуть проходити курси підвищення кваліфікації.

 

Учасники консорціуму

Партнери з ЄС

- Університет прикладних наук малого і середнього бізнесу (FHM), Німеччина

- Відкритий університет в Лісабоні, Португалія

- Талліннський університет, Естонія

- Анатолійський університет, Туреччина

- Університет Вльори, Албанія

- Шкодерський університет ім. Луїджі Гуракучі, Албанія

- ASCAP – Агентство із забезпечення якості доуніверситетської освіти, Албанія

- Приватний Середземноморський університет у Подгориці, Чорногорія

- Університет Чорногорії в Подгориці, Чорногорія

- Агентство з контролю та забезпечення якості вищої освіти, Чорногорія

 

Українські партнери

- Національне агентство кваліфікацій, Київ

- Українська інженерно-педагогічна академія, Харків

- Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь, Запорізька область

- Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Дрогобич, Львівська область

- Черкаський державний технологічний університет, Черкаси

 

Мета та завдання проєкту:

Проєкт CRED4TEACH відповідає потребам закладів вищої освіти та осіб, які приймають рішення в галузі освіти в таких країнах, як Албанія, Чорногорія та Україна, щодо забезпечення високоякісних, адаптивних, інклюзивних, гнучких і заснованих на компетенціях навчальних закладів для викладачів без відриву від роботи в освітніх секторах. Рішення проєкту полягає у створенні мікрокваліфікацій на основі MOOC для розширення можливостей професійного розвитку вчителів у цільових країнах.

 

Завдання проєкту:

- підвищити навички персоналу для розробки та надання мікрокваліфікацій на основі MOOC;

- розробити та запровадити національні та інституційні рамки для надання, видачі та визнання мікрокваліфікацій;

- створити, надати та перевірити 11 пілотних мікрокваліфікацій даних на основі MOOC;

- заохочувати ширше впровадження мікрокваліфікацій для професійного розвитку вчителів та інших цільових груп.

 

Напрями діяльності за проєктом:

- підвищення кваліфікації викладацького та дослідницького персоналу від установ-партнерів-учасників до MOOC та розробників мікрокваліфікацій;

- розробити національні та інституційні вказівки щодо надання мікрокваліфікаційних даних;

- розробити, надати та перевірити 11 мікрокваліфікацій на основі MOOC;

- популяризувати досягнуті результати шляхом широкомасштабної кампанії з поширення інформації.

 

Очікувані результати:

  1. 46 викладачів і дослідників, які мають відповідну кваліфікацію до формування мікрокваліфікацій та MOOC-дизайнерів;
  2. 11 мікрокваліфікації на основі MOOC в UA, ALB, MNE, кожна від 4 до 6 ECTS, надані щонайменше 220 пілотним викладачам;
  3. 3 національні та 8 інституційних програм щодо надання та визнання мікрокваліфікацій для вчителів;
  4. 3 національні плани прийняття мікрокваліфікацій.

 

Проєкт підтримує забезпечення високоякісного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісного навчання без відриву від роботи для вчителів у всіх освітніх секторах. Мета полягає в тому, щоб створити мікроступені на основі MOOC, щоб збільшити можливості професійного розвитку для вчителів у цільових країнах.