Проєктна команда УІПА Erasmus + проєкту UA-Talent-UP взяла участь у тренувальному модулі «Глобальні компетенції» у Папському Університеті Саламанки (Іспанія)

 

У період з 8 по 12 липня учасники Erasmus + проєкту UA-Talent-UP проректор з науково-педагогічної роботи д.п.н. Марина ВАСИЛЬЄВА, професор кафедри інформаційних комп’ютерних технологій і математики д.п.н. Тетяна БОНДАРЕНКО та керівник постійно діючої робочої групи з інтернаціоналізації та проєктної діяльності УІПА старший викладач Роман НЕСТЕРЕНКО здійснили робочу поїздку до Папського Університету  в Саламанці (Іспанія) та взяли участь у навчальному модулі «Глобальні компетенції».

В рамках візиту були проведені такі заходи.

Зустріч із проректором доктором Луїсом Альберто Рівас Хереро, координатором проєкту Маленою Родрігес Беніто, членами тренерської групи Марією Молінер Бернабе та Хуаном Мануелем Кастро Караседо та менеджером проєкту Анеке Шрьодер. В рамках зустрічі була проведена вітальна сесія та презентація Рамки глобальних компетентностей, тренінг Ice breaker activity та знайомство із Папським університетом.

Другий день візиту був присвячений розвитку компетенції з культурної обізнаності, де представники університетів відвідали історичну будівлю Торгово-промислової палати та Центр гастрономічних інновацій, взяли участь у тренінгу «Подолання розриву між Україною та Іспанією», знайомство з іспанською культурою. В рамках цієї активності українські учасники намагалися роз’яснити іспанським колегам із низьким рівнем володіння англійської мови українські особливості розвитку української освітньої галузі, підготувати меню із українських страв для проведення кулінарного фестивалю у Іспанії та провести віртуальну екскурсію визначними місцями України. Також було відвідано факультет комунікацій та здійснено обговорення щодо розроблення та дизайну курсів MOOC, які передбачені проєктом.

Третій день був присвячений Міжнародній комунікативній компетентності та вмінню співпрацювати. Був проведений Воркшоп ICC: вправа для теле-співпраці, де учасники проєкту в режимі телезв’язку із представниками Куби, Коста Ріки та Мехіко дискутували на тему, яка є дуже важливою для іноземних колег. Представники українських університетів намагалися зануритися у проблему та надати свої рекомендації та пропозиції щодо її вирішення. Також тренером Хуаном Мануелем Кастро Караседо була проведена комунікаційна вправа зі штучним інтелектом. У другій половині дня була проведена зустріч із представниками громадської організації «Acoge» в Саламанці, де представники розповіли про роботу та участь організації у підтримці українців у Іспанії у період війни.

Четвертий день був присвячений розвитку такої компетентності, як критичне мислення та навичкам вирішення проблем. Тренером Марією Молінер Бернабе було проведено тренінги «Моделювання кризових ситуацій» та «Гейміфікація в процесі оцінювання та створенні контенту». Також цікавою активністю була квест-кімната в історичній будівлі, де учасники проєкту повинні були за допомогою підказок та зашифрованих загадок знайти ім’я історичної особи, яка відіграла дуже важливу роль у розвитку іспанської освіти, політики та економіки. Також представники українських університетів взяли участь у Майстерні проєктної комунікації та креативних хабів.

П’ятий день проєкту був присвячений розвитку глобальної компетенстності глобальна етика та соціальна відповідальність та глобальному оцінюванню компетенцій. Тренерами проєкту був проведений семінар з етики: завдання з медіації безпрограшної діяльності. В рамках цих активностей українські учасники проєкту познайомилися із новими ігровими та віртуальними техніками socrative, vidnoz та створили власні короткі медіа-ролики на різну тематику. А також розглянули особливості розроблення критеріїв оцінювання глобальних компетентностей.

Команда Української інженерно-педагогічної академії отримала неоціненний досвід та практичні навички із навчального модулю «Глобальні компетенції» та велику кількість цікавих та корисних матеріалів, які були надані тренерами проєкту UA-Talent-UP від Папського Університету у Саламанці.

У рамках робочого візиту викладачі також мали можливість ознайомитися із визначними місцями та цікавинками міста Саламанки, стара частина якого була внесена до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в 1988 році: головна площа Plaza Mayor, комплекс будівель Університету Саламанки, Старий собор (12 століття), Новий собор, Домініканський монастир Святого Стефана, Будинок з мушлями, міст Романо.