УІПА отримала відповідь від МОН щодо злиття, але без переконливих, аргументованих пояснень

 

Отримали відповідь від МОН України (див. додане фото), але не побачили переконливого пояснення доцільності приєднання УІПА до ХНУ імені В.Н. Каразіна.

Ми не проти реформ у вищій освіти. Розуміємо, що це має робитися для покращення якості освіти України. Але будь-які реорганізації потребують виваженого, обґрунтованого підходу. А основне – прозорого!

Нам не зрозуміло, чому вибір щодо «об’єднання» з іншим закладом випав на наш заклад? З початку повномасштабного вторгнення ворога на територію України, від якого потерпав чи не найбільше Харків, більшість викладачів залишалася в місті і робили все, щоб підтримувати викладачів і студентів, поновити освітній процес. З вересня 2022 року до навчального закладу повернулися всі викладачі і адміністративно-обслуговуючий персонал. Незважаючи на те, що освітній процес відбувається в онлайн-режимі, більшість здобувачів беруть особисту участь в різних волонтерських заходах: активно працює студентський коворкінг, ведеться активна діяльність з розроблення проєктів з відновлення України в післявоєнний час.

Якщо МОН України дійсно цінує унікальність академії, її внесок у кадровий та науковий потенціал України, підготовку робітничих кадрів, то чому перед таким об’єднанням не звернулися до колективу академії? На нашу думку, потрібен час на вироблення дорожньої карти подальшого розвитку УІПА, обґрунтування наслідків та впливу такого рішення на подальший розвиток нашого закладу і підготовку кадрів для професійно-технічної освіти.

Колектив хотів би не прочитати загальні слова і пусті декларації. Ми вимагаємо, щоб керівництво МОН України зустрілося з нами в стінах нашого закладу і обговорило з нами, яким чином буде забезпечено збереження академією автономії, як забезпечуватиметься розвиток спеціальності 015 «Професійна освіта». Вимагаємо надати нам розроблену у такому випадку дорожню карту адміністративних, фінансових, кадрових, освітніх, наукових заходів з приєднання УІПА до складу іншого закладу вищої освіти; прогнозні оцінки наслідків та очікуваних результатів запровадження такого приєднання для кожного з університетів, які об’єднуються. Тобто все те, на підставі чого було визначено, що таке обʼєднання є оптимальним варіантом для того, щоб підвищувати конкурентоспроможність закладу освіти та гарантувати його випускникам якісні знання.

Маємо надію на те, що наша думка буде розглянута та врахована при прийнятті рішень. Обурення колективу зростає, що може привести до протестів.