IGIP
Міжнародне товариство інженерної педагогіки - IGIP
Український моніторинговий комітет
Українська інженерно-педагогічна академія

МІЖНАРОДНЕ ТОВАРИСТВО ІНЖЕНЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ
(Die Internationale Gesselschaft fur IngenieurPadagogik - IGIP)
АСОЦІЙОВАНИЙ ЧЛЕН ЮНЕСКО

 

Створено у 1972 р. в Австрії на базі технічного університету м. Клагенфурт

Міжнародне товариство інженерної педагогіки (IGIP)

  • має членів з більш ніж 80 країн;
  • цілями IGIP є: систематизація та поширення кращих методів навчання; постановка навчальних курсів, що задовольняють всім вимогам практики; використання засобів аудіовізуальної інформації при викладанні технічних дисциплін; психолого-педагогічна підготовка викладачів технічних дисциплін;
  • ці та інші цілі IGIP досягає через: інженерно-педагогічну освіту (підвищення кваліфікації) та міжнародний обмін знаннями та досвідом;
  • IGIP присуджує: звання «Європейський інженер-педагог» ING- PAED IGIP (з 2003 р. – «Міжнародний інженер-педагог») при виконанні певних кваліфікованих вимог;
  • IGIP веде: Міжнародний регістр інженерів- педагогів;
  • IGIP документально підтверджує та гарантує: кваліфікацію та компетентність ING-PAED IGIP;
  • IGIP акредитує: навчальні заклади як освітні установи для підготовки ING-PAED IGIP


 

Український Національний моніторинговий комітет

Цілями НМК є:

  • послідовна психолого-педагогічна підготовка викладачів технічних дисциплін на базі Центрів інженерної педагогіки;
  • сертифікація та подання до звання «Європейський інженер-педагог» ING-PAED IGIP (з 2003 р. – «Міжнародний інженер-педагог») (сертифікат IGIP);
  • занесення фізичних осіб у Міжнародний регістр інженерів-педагогів;
  • акредитація інженерно-педагогічних навчальних закладів на від­повідність європейської моделі освіти.

Членство в IGIP означає:

  • постійну можливість подальшої освіти у всіх областях інженерної педагогіки;
  • доступ до результатів міжнародних досліджень і досвіду;
  • можливість контактів з колегами з Європи і заокеанських країн;
  • безкоштовне одержання актуальної інформації зі звітів IGIP;
  • можливість контактів з ЮНЕСКО і ЮНІДО завдяки консультативному статусу IGIP.