Міжнародні проекти

Міжнародні проекти Української інженерно-педагогічної академії

1. Проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP

Тривалість проекту: 15.01.2020 – 14.01.2023

Програма фінансування ЄС:  Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)

Партнерство: Університет Констанц, Німеччина; Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія; Римський університет Тре, Італія; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського; Національний транспортний університет; Українська інженерно-педагогічна академія; Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук; Міністерство освіти і науки України, Україна

Мета та завдання проекту:

Метою проекту є підвищення якості та актуальності підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти.

Завдання проекту:

- налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти й іншими зацікавленими сторонами;

- запровадити механізми УОП в систему підготовки викладачів для професійної освіти;

- дати змогу навчальним закладам, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, використовувати стандарти УОП.

 

2. Проєкт Create Creative Entrepreneurs програми Creative Spark Higher Education Enterprise Programme від British Council (EV16047Q8P)

Період реалізації проєкту з вересня 2018 року до червня 2021 року.

Веб сторінка проєкту: https://ccespark.info

Проєкт реалізує Українська інженерно-педагогічна академія в партнерстві з Університетом Бедфордширу (Лутон, Велика Британія).

Проект спрямований на підвищення обізнаності щодо концепцій, проблем та можливостей у креативній економіці.

Задачі проекту:

- розробити та впровадити навчальну програму для тих, хто займається креативними підприємництвом, і тих, хто зацікавлений у створенні власного креативного бізнесу.

- підвищити кваліфікацію викладачів УІПА в напрямку креативного підприємництва;

- створити та забезпечити сталу діяльність Центру Розвитку Креативного підприємництва (CCED) УІПА;

- запровадити студетський конкурс стартап-проектів.

 

3. Проєкт «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті».

Період реалізації проєкту з травня 2019 року до грудня 2021 року. Проєкт реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку.

Проект «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті» спрямований на посилення можливостей працівників середнього менеджменту та викладачів 20-ти українських університетів, що готують майбутніх вчителів.

Упродовж 2019 – 2021 років відбудеться 5 інтенсивних тижневих вишколів у м. Брно для одного співробітника з кожної партнерської освітньої інституції.

Теми і розклад навчальних поїздок:

  • підготовка педагога у 21 столітті (листопад 2019 року)
  • підтримка молодих науковців в університетах, особливо у сфері науки і досліджень, та підвищення їхньої академічної мобільності (весна 2020 року)
  • внутрішня оцінка вищих навчальних закладів (осінь 2020 року)
  • інтернаціоналізація університетів та підготовка і участь у міжнародних проектах (весна 2021 року)
  • теми, що відповідають актуальним інтересам учасників (осінь 2021 року).

 

4. Підтримка в розвитку міжнародної діяльності, пошуку партнерів за кордоном і підготовки заявок на проєкти.

Проєкт UA-KHINGPED/71863931 з Senior Experten Service (SES) Stiftung der Deutschen Wirtschaft fur internationale Zusammenarbeit GmbH

Мета проєкту: оптимізація процесів інтернаціоналізації УІПА, зокрема, за допомогою підвищення кваліфікації персоналу, що має сприяти підвищенню конкурентоспроможності Академії.

Період реалізації проєкту: робочий візит до УІПА експерта фонду SES професора, доктора Вернера Ветекампа з 23 вересня по 12 жовтня 1019 р.

Опис завдань, поставлених перед експертом SES і цілі проекту:

Запитується підтримка SES-експерта щодо поліпшення фандрайзингу та інтернаціоналізації. Основними напрямками цієї роботи повинні стати:

- Пошук партнерів за кордоном;

- Підготовка проектних заявок;

- Координація міжнародної діяльності;

- Інтернаціоналізація пошуку коштів / організація програм фінансування;

- Модернізація документальної системи і її організація.

 

5. Проект МАГАТЕ

«Чисельне моделювання радіаційних процесів в промислових гамма-установках і прискорювачах електронів», №18685/RO

Мета: розробка програмного забезпечення на базі методу Монте-Карло для чисельного розрахунку технологічних параметрів обробки предметів культурної спадщини.

6. Програма «Open Arms program» 2018

Отримано 5 грантів на участь в Міжнародному конгресі для математиків ICM-2018 International Congress of Mathematicians.

7. Проект SCI (Service Civil International) 2017-2018

Мета: вивчення основоположних моментів командоутворення та інноваційних методик навчання миру в робочих командах, опанування навичок роботи з міжнародними волонтерами, правильна організація їх роботи та дозвілля, ефективне вирішення конфліктів, розгляд організаційно-технічних аспектів діяльності волонтерів.

8. Міжнародний фонд UNICEF, проект «Розвиток через культуру» 2017

Мета: заохочення дітей до просвітницької та соціально-корисної діяльності через залучення їх до вуличного театрального мистецтва.

 

9. Програма Erasmus +, проект «Open borders for diversity» 2017

Мета: навчання протистоянню проявам дискримінації та можливості уникнення конфліктних ситуацій.

 

10. Програма Erasmus +, проект BASCIS від Erasmus Mundus 2014-2015

Мета: проведення наукових досліджень, кількісна оцінка процесів в системі менеджменту якості, а також вивчення досвіду вчених кафедри економіки та менеджменту Вільнюського технічного університету ім. Гедимінаса.

 

11. Проект TEMPUS 2002-2004

«Поширення сучасних педагогічних технологій інженерної освіти в російських і українських університетах», NP-22265-2001