Відбувся круглий стіл у рамках Erasmus+ проєкту PAGOSTE щодо результатів та використання

 

В рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 12 січня відбувся круглий стіл «PAGOSTE: Результати та використання. Створення покрокової Інструкції з впровадження партнерського управління для ЗВО України».

Організатором круглого столу був Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, м. Одеса.

Понад 100 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти – долучилися до круглого столу.

Основні цілі круглого столу:

− презентація результатів проєкту PAGOSTE;

− дискусія щодо впровадження механізмів партнерського управління в закладах освіти;

− розробка покрокового керівництва з впровадження механізмів партнерського управління в українських закладах вищої освіти.

Серед учасників круглого столу представники були таких установ:

− Університету Констанца;

− Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;

− Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського;

− Національного транспортного університету;

− Української інженерно-педагогічної академії;

− Міністерства освіти і науки України;

− Інституту професійної освіти НАПНУ.

Під час круглого столу було презентовано:

− теоретичні моделі спільного управління та перспективи їх імплементації у підготовку викладачів;

− механізми партнерської взаємодії зі стейкхолдерами у підготовці викладачів професійної освіти у закладах вищої освіти;

− методичні рекомендації щодо запровадження механізмів управління на основі партнерства у закладах освіти, що здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», затверджені наказом МОН від 01.06.2023 № 666;

− особливості функціонування веб-платформи «Партнерський простір 015».

Під час круглого столу було проведено модеровану дискусію щодо переваг і недоліків партнерського управління в рамках його впровадження в роботу закладів вищої освіти України та мозковий штурм з підготовки покрокових рекомендацій щодо впровадження партнерського управління.