Перемоги студентів УІПА у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності 015 «Професійна освіта»

 

На базі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського 1-3 червня пройшов другий тур Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізацією)» (лист Міністерства освіти і науки України № 7/374-22 від 13.12.2022).

Конкурс був проведений під патронатом Національної комісії України у справах ЮНЕСКО і відбувся онлайн на платформі Zoom.

Галузева конкурсна комісія розглянула 59 студентських наукових робіт, поданих на конкурс, авторами яких стали 88 здобувачів українських та закордонних закладів вищої освіти, серед яких: University of West London (Велика Британія), Ariel University (Ізраїль), Goethe University Frankfurt (Німеччина), University of Applied Sciences Amberg-Weiden (Німеччина), University of Wroclaw (Польща), Cracow University of Economics (Польща), Vilniaus Gedimino technikos universitetas (Литва), Pavеl Josef Safarik University in Košice (Словаччина), University of Presov (Словаччина) та інші.

За підсумками рецензування галузевою комісією було обрано 27 найкращих наукових робіт, автори яких були визначені переможцями Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт.

Від Української інженерно-педагогічної академії у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт взяли участь студенти та викладачі кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти зі спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізацією)».

Призові місця отримали:

  1. Мальченков С.М. диплом II ступеня, науковий керівник– Штефан Л.В.;
  2. Пилипенко В.О., Грінкер К.О., диплом III ступеня, наукові керівники –Бакатанова В.Б., Тупченко В.В.;
  3. Негіпа О. Л., диплом III ступеня, науковий керівник–Ковальська В.С.;
  4. Слоньова Л.В., диплом III ступеня, науковий керівник –Божко Н.В.

Метою конкурсу були активізація процесів інтеграції України в європейський освітньо-науковий простір, розширення міжнародних зв’язків, стимулювання інноваційної діяльності студентів, оволодіння ними сучасними технологіями, створення умов для формування інтелектуального потенціалу талановитої молоді тощо.