Успішно відбувся онлайн-тренінг у рамках проєкту Erasmus+ PAGOSTE

 

В рамках Еразмус+ проєкту «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) (№609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP) 6-7 липня відбувся онлайн тренінг, який проводився Університетом Констанца та Віденським Університетом в рамках Еразмус+ проєкту PAGOSTE, на тему: «Діджиталізація, співпраця та дуальна професійна освіта в німецькомовних країнах: проблемні питання та шляхи їх вирішення».

З вітальним словом виступили Лючія Джанніні (Європейське виконавче агентство з питань освіти та культури) та Світлана Шитікова (Національний Еразмус+ Офіс в Україні), підкресливши важливість проєкту для розбудови системи вищої та професійно-технічної освіти й відновлення України після війни.

У тренінгу взяли участь понад 140 викладачів та управлінців закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти задіяні в професійній підготовці викладачів професійно-технічної освіти (ПТО) та всі зацікавлені в питаннях підготовки викладачів професійної освіти.

Основними завданнями тренінгу стали:

- представити концепцію освітньої співпраці та її елементи;

- дослідити переваги, виклики та рішення інтеграції цифрових технологій у професійну та вищу освіту;

- дослідити мотивацію та рішення учнів професійної освіти щодо початку та продовження навчання в дуальній системі професійної освіти в німецькомовних країнах.

Тренери:

Професор, доктор Штефан Шуман – професор кафедри бізнесу та економічної освіти 2, Університет Коснтанц (Німеччина).

Доктор Герхард Ґайслер, магістр наук – старший викладач Інституту бізнес-освіти, Віденський університет економіки та бізнесу (Австрія).

Професор, доктор Штефані Фіндайзен – професор кафедри економіномічної та бізнес-освіти, Університет Констанца (Німеччина).

Професор, доктор Ріхард Фортмюллер – дослідник Інституту бізнес-освіти, Віденський університет економіки та бізнесу (Австрія).

Навчальні результати, які отримали учасники у ході онлайн-тренінгу:

- розуміння концепції освітньої співпраці;

- розуміння ключових причин та мотивації, які спонукають учнів професійної освіти розпочати навчання в дуальній системі;

- знання інноваційних рішень та найкращих практик для вирішення проблем інтеграції цифрових інструментів у вищу та професійну освіту;

- усвідомлення потенційного майбутнього розвитку та проблем у дуальній системі професійної освіти в німецькомовних країнах.