Учасники від Української інженерно-педагогічної академії Erasmus+ проєкту CRED4TEACH «Мікрокваліфікації на основі MOOC для професійного розвитку вчителів» 2 лютого представили свої MOOC (масові відкриті онлайн-курси), які були розроблені за результатами навчання в Університеті Анадолу (Туреччина) та опанування курсу «MOOC design & Micro-credential design».
Викладачі протягом 12 тижнів проходили навчання на курсах MOOC01: Вступ до розробки та проведення MOOC на iversity та MOOC02: Онлайн-менеджер прокторингу на сайті проєкту. Координатором курсів був професор, доктор Ченгіз Хакан Айдин, завідувач кафедри дистанційної освіти Університету Анадолу.
Від Української інженерно-педагогічної академії було представлено три проєкти навчальних курсів, які розкрили креативні можливості розробників MOOC та високі стандарти якості за настановами турецьких колег.
Відповідно до рекомендацій, учасники виконали ряд ключових завдань:
- створення навчальних курсів, відеоматеріалів, текстового контенту, вікторин та інших інтерактивних ресурсів відповідно до наданих шаблонів MOOC Design;
- створення практично працюючої моделі онлайн-середовища для навчання для зручного доступу до нього всіх бажаючих;
- наповнення курсу навчальним контентом: додавання навчальних відео, тексту, інфографіки, завдань та інших ресурсів для підтримки;
- проведення ґрунтовної перевірки функціональності всіх елементів, працездатності розробленої моделі курсу;
- впровадження передових підходів до розробки MOOC, в тому числі досвіду впровадження в Університеті Анадoлу.
За результатами навчання та захисту MOOC-проєктів педагогічний колектив Української інженерно-педагогічної академії отримав новий набутий досвід у створенні сучасних якісних засобів та технологій дистанційного навчання, а також всі учасники отримають сертифікати участі у міжнародному проєкті та успішному опануванні курсу «MOOC design & Micro-credential design». Вітаємо учасників та бажаємо подальших успіхів.
Такі проєкти та заходи демонструють активну участь Української інженерно-педагогічної академії в міжнародних програмах та постійного проведення підвищення кваліфікації представників колективу закладу освіти для підтримки конкурентоспроможного рівня та гарантії високої якості в наданні освітніх послуг.