В рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 12 січня відбувся круглий стіл «PAGOSTE: Результати та використання. Створення покрокової Інструкції з впровадження партнерського управління для ЗВО України».
Організатором круглого столу був Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, м. Одеса.
Понад 100 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти – долучилися до круглого столу.
Основні цілі круглого столу:
− презентація результатів проєкту PAGOSTE;
− дискусія щодо впровадження механізмів партнерського управління в закладах освіти;
− розробка покрокового керівництва з впровадження механізмів партнерського управління в українських закладах вищої освіти.
Серед учасників круглого столу представники були таких установ:
− Університету Констанца;
− Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;
− Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського;
− Національного транспортного університету;
− Української інженерно-педагогічної академії;
− Міністерства освіти і науки України;
− Інституту професійної освіти НАПНУ.
Під час круглого столу було презентовано:
− теоретичні моделі спільного управління та перспективи їх імплементації у підготовку викладачів;
− механізми партнерської взаємодії зі стейкхолдерами у підготовці викладачів професійної освіти у закладах вищої освіти;
− методичні рекомендації щодо запровадження механізмів управління на основі партнерства у закладах освіти, що здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», затверджені наказом МОН від 01.06.2023 № 666;
− особливості функціонування веб-платформи «Партнерський простір 015».
Під час круглого столу було проведено модеровану дискусію щодо переваг і недоліків партнерського управління в рамках його впровадження в роботу закладів вищої освіти України та мозковий штурм з підготовки покрокових рекомендацій щодо впровадження партнерського управління.