В рамках Еразмус+ проєкту «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) (№609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP) 25-26 квітня відбувся онлайн-тренінг на тему: «ІНСТИТУЦІОНАЛІЗАЦІЯ ТА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ СПІВПРАЦІ ТА ПАРТНЕРСТВА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ».
Організатор: Університет Констанца (Німеччина).
У семінарі взяли участь викладачі та управлінці закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти задіяні в професійній підготовці викладачів професійно-технічної освіти (ПТО) та всі зацікавлені в питаннях підготовки викладачів професійної освіти.
Основними завданнями онлайн-тренінгу були:
- презентація механізмів, інструментів та прикладів установлення партнерства з іншими зацікавленими сторонами та міжнародними партнерами у підготовці педагогів в різних фазах підготовки;
- обговорення ролі соціального статусу професійної освіти в розвитку систем освіти.
З вітальним словом виступив Томас Дайсінгер (завідувач кафедри бізнес та економічної освіти, Університет Констанца, Німеччина) підкресливши важливість проєкту для розбудови системи вищої та професійно-технічної в Україні.
Тренери:
Андреас Юттлер, магістр наук - керівник координації програм для старшої та середньої школи, Університет педагогічної освіти Тургау (Швейцарія).
Доктор Маттіас Конрад - науковий співробітник, Бінаціональна школа освіти, Університет Констанца (Німеччина).
Доктор Вера Браун (науковий співробітник, кафедра економічної та бізнес-освіти 1, Університет Констанца (Німеччина).
Ян Вішманн (директор Семінару з підготовки та підвищення кваліфікації педагогів у Вайнгартені (професійні школи та гімназії) (Німеччина).
Навчальні результати, які отримали учасники у ході онлайн-тренінгу:
- розуміння міжнародних систем освіти;
- можливості проведення імпліцитного та експліцитного порівняння різних підходів до підготовки педагогів у різних системах освіти;
- розуміння механізмів, інструментів та структур установлення партнерства в навчанні педагогів на різних етапах;
- розуміння важливості професійної освіти для розвитку системи освіти та суспільства.
Тренінг викликав інтерес серед учасників, які мали змогу поставити до тренерів цікаві для них питання.