Участь представниць УІПА у Міжнародному інтенсивному ERASMUS+ тижні мобільності з комплаєнс-менеджменту освіти у Hochschule Wismar (Німеччина)

 

Завершився тижневий візит делегації Української інженерно-педагогічної академії у складі проректорки з науково-педагогічної роботи, професорки Марини ВАСИЛЬЄВОЇ та доцентки кафедри економіки та менеджменту Юлії ДУДНЄВОЇ до Університету прикладних наук, технологій, бізнесу та дизайну (м. Вісмар, Німеччина).

Представниці УІПА взяли участь у Міжнародному інтенсивному ERASMUS+ тижні мобільності «Mechanism for implementation Universal Theoretical and Practical Approaches to Compliance Management Education at Universities of the European Union and Ukraine». Серед університетів-учасників були також Центральноукраінский національний технічний університет (м. Кропивницький), Будапештська бізнес-школа (Угорщина), Університет хімічних технологій у Празі (Чеська Республіка), Португальський університет ім. Інфанта Д. Енріке (Португалія), Університет Торос (Туреччина).

Стартував Міжнародний інтенсивний тиждень мобільності приємним сюрпризом для представниць України – а саме з участі у благодійному заході «Rebuild Ukraine» в Концерт Хаус м. Берлін на підтримку українських дітей, що постраждали від війни. Під час оперного гала-концерту за участю європейських та українських виконавців прозвучали арії з опер класиків світової та вітчизняної музики.

Протягом насичених п’яти днів відбулась серія доповідей, презентацій, ворк-шопів та інтерактивних дискусій з проблематики підготовки фахівців з комплаєнс-менеджменту в країнах ЄС та Україні:

– пан Крістоф Альберт з PricewaterhouseCoopers в Мюнхені презентував доповідь «Трансформація комплаєнсу – перспектива PwC та фактори успіху»;

– інтерактивна панельна дискусія у форматі інтерв’ю відбулась з паном Пітом Андерсоном, директором з питань етики та комплаєнсу (США) на тему, присвячену вимогам до компетенцій сучасного фахівця з комплаєнс-менеджменту та досвіду США у впровадженні комплаєнсу в бізнесі;

– пан Габар Андрасі, доцент Будапештської бізнес-школи, провів для представників університетів-учасників інтерактивний ворк-шоп «Результати навчання з етичної складової комплаєнс-менеджменту»;

– пан Маркус Юттнер представник DICO – Deutsches Institut für Compliance (Німецького інституту з комплаєнсу) презентував досвід діяльності цього професійного об’єднання та можливостей щодо співпраці з Україною;

– пан Тобіас Рупперт – головний менеджер, спеціаліст з комплаєнсу Mercedes-Benz Special Trucks & Plant Wörth (Німеччина) поділився досвідом організації перевірки доброчесності бізнес-партнерів.

Також виступили із доповідями:

– доцент Озгюр Угур Арікан (Туреччина) «На шляху до національної та міжнародної відповідності: реструктуризація бакалаврської програми з міжнародної торгівлі та логістики через призму ізоморфізму»;

– доктор Олексій Макаренков (Португалія) «Дослідження стратегії та транснаціонального співробітництва в удосконаленні правових норм комплаєнс-менеджменту»;

– доцент Ян Васек (Чеська Республіка) «Навчання комплаєнсу через аналіз художніх фільмів».

На завершенні насиченого та продуктивного тижня відбувся круглий стіл «Механізми ефективного та результативного процесу впровадження програм з комплаєнс-менеджменту для студентів магістратури у ЗВО-учасниках», на якому представниці УІПА презентували власне бачення перспектив розвитку комплаєнс-освіти в українських університетах.

Були проведені інформаційні зустрічі із координаторами конференції та обговорені шляхи подальшої співпраці у напрямку спільних проєктів та заходів.