Кол-центр при Мінреінтеграції: допомога українцям з питань евакації із гарячих точок

З початку війни за дорученням Віцепрем’єр-міністра України при Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій на базі Гарячої лінії з кризових питань запрацював цілодобовий кол-центр для координації зусиль з надання допомоги громадянам.

Основні проблеми, з якими звертаються до кол-центру Мінреінтеграції з кризових питань:

− допомога при проходженні зеленими коридорами та отримання гуманітарної допомоги;

− персональна допомога громадянам, які самостійно не можуть покинути окуповані території України;

− допомога громадянам у отриманні статусу внутрішньо переміщених осіб (ВПО) під час воєнного стану;

− роз’яснення щодо перетину державного кордону та отримання статусу біженців в приймаючих країнах;

− роз’яснення щодо виплат та компенсацій для внутрішньо переміщених осіб під час воєнного стану.

На усі ці запитання працівники кол-центру надають фахові відповіді і намагаються допомогти кожному українцю, адже кожна ситуація індивідуальна й має різний ступінь складності.

Усі дзвінки фіксують, обробляють та узагальнюють. В подальшому інформація передається до відповідних профільних органів для координації зусиль між ДСНС, силами Територіальної оборони Збройних Сил України, місцевими органами виконавчої влади, військово-цивільними адміністраціями з питань розмінування та організації евакуації мирного населення. 

Громадяни можуть звертатися на «Гарячу лінію» з кризових питань за номером 1548.