Відзначена робота студентки на Всеукраїнському конкурсі

 

В газеті «Освіта України», що є офіційним виданням Міністерства освіти і науки України. (№19 від 19.05.2014 р.) опублікована стаття, присвячена науковим досягненням студентки групи ДТ-ДС-1 Рябчикової Катерини, яка стала переможцем у Всеукраїнському конкурсі студентських Наукових робіт за напрямком «Легка промисловість». Наводимо частину цієї статті. Повністю з газетою можна познайомитися на сайті http://pedpresa.com.ua/biblioteka/osvita-ukrajiny-19-za-2014-rik/#more-4675

 «У холі Київського національного університету технологій та дизайну – безліч цікавинок. Студенти демонструють учасникам XIII Всеукраїнської наукової конференції молодих учених свої винаходи. Наприклад, одяг для медичних працівників, що не електризується і відштовхує пил; форму для фехтувальників; історичні костюми тощо.

До КНУТД приїхали гості з 20 університетів України та Білорусі.

Діапазон розробок, представлених на конференції, найрізноманітніший – від методики розрахунку економічної стійкості підприємства до особливостей народного взуття регіонів Кавказу….

Сережки в 3D

Ще один автор-переможець – студентка Української інженерно-педагогічної академії (Харків) Катерина Рябчикова.

Її робота присвячена використанню тривимірних технологій у рекламі одягу. Катерина переконана: двовимірна реклама (наприклад, у журналах мод) відстає від можливостей сучасних комп’ютерних технологій. Костюм – тривимірний об’єкт, тому й «розповідати» про нього потрібно в об’ємі.

– Моя ідея походить від середньовічних кутюр’є, – розповідає дівчина. – Вони відправляли заможним феодалам ляльки, які копіювали їхні фігури, вбрані в модний одяг. І потенційний замовник бачив, як на ньому виглядатиме костюм.

Методика Катерини Рябчикової пропонує «сканувати» фігуру в повний зріст і «приміряти» одяг на моделі в електронному вигляді.

Зробити модель тривимірною допоможе 3D-принтер.

– На жаль, наш принтер невеликий, тому ми вирішили надрукувати аксесуари з пластику, – розповідає студентка. – Розробили сережку і надрукували її на 3D-принтері. Ось вона!

Нині дівчина розробляє методику тривимірної реклами, щоб, коли устаткування з’явиться в широкому вжитку, дизайнери були готові його використовувати»